Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2012 19:51 - Среднощна илюзия
Автор: aip55 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1668 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 19.02.2013 13:46


      Прибирах се снощи в късните малки часове. Тихо  отворих входната врата, с безшумни стъпки и затаен дъх, почуствах миризмата на обувки и нежен парфюм. Озадачих се. Беше тъмно и тръгнах да посегна към ключа за осветление. Но, ТРЯС!  БУМ! БАМ! - спънах се в някакви вещи. Чух стъпки да тичат бързо бързо по стълбите на коридора на входа. Нещо ми се мерна като движение, а може би е силует, светнах, но всичко си беше на мястото. Внимателно отворих врата след врата. Само една беше затворена. Разгеле, това е мойта стая.
 Отключих я, и надникнах като някой следовател на разузнаване. Леглото ме посрещна чисто и подредено, а подовото ми отопление излъчваше приятна топлина. Компютърното ми бюро ме поглежадаше, както винаги разхвърлено, неподредено, но в режим на очакване за нови преживявания. В страни старото ми разнебитено пиано ме фиксира също толкова  озадачено и сърдито, че все по малко го използвам.  Натиснах няколко клавиша, и то ми отговори с нежност и обич на стар верен приятел. Някаква кола отвънка изръмжа неистово, след което се чуха изстрели. Апартамента ми трепна, но бързо зае нормалният си вътрешен мир. Чуха се пак бягащи стъпки, които бързо заглъхнаха в среднощната студенина.  Веднага се шмугнах под завивките, скрих си даже и ръцете под тях. Но, чуствах, че не съм сам. Загледах се съсредоточено в една точка, и започнах да следя дори, всяко  трептене на въздуха  в стаята ми. Нямаше никой, аз усещах, че си до мене и ме галеше нежно с поглед. Заспах....В сънищата ми хаотично се прехвърлиха армейските ми младини, изпълнени с младост и красота, удовлетворение и тъга по изминалото време. И пак - ТРЯС! БУМ! БАМ! Скочих като по тревога и не можех да повярвам на очите си. Ти стоеше до пианото ми, стреляше по мене право в сърцето ми с нежен и лукав поглед. Паднах на леглото ми и с последни усилия се протегнах към тебе, исках да докосна косата ти, да промълвя нещо за нашата обич, но ти бързо изчезна зад стената на пианото.........

Мираж, мираж ! Ех мечти, мечти.......... Tряс! Бум! Бам! И отново се сблъсках със стената............






Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1480912
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7312
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031