Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2023 13:19 - Късна нощ е...
Автор: aip55 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1248 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 19.05.2023 10:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



     Замислини сме.... Късна нощ е, но на никой от нас не му е до сън,
а не мога да си представя живота си след, като си заминеш
и се чудя, защо толкова много въпроси без отговор оставяш.
    А държа да науча, защо всичко така фатално внезапно се обърка...
 - Къде остана за нас ,,вчера"? Двамата можем да се
възползваме по-правилно от това сега...Но, ако това е СБОГОМ...?
 - Просто вземи сърцето ми, ако си решила да си заминеш!
,,Аз няма да имам нужда от него! Ще продължавам да те обичам,
ако ти не се държиш към мене толкова безкомпромисно и твърдо.
Просто си го вземи, когато си отиваш!!!"

   Тук сме да вземем окончателно решение сега...
Всъщност не мога да си позволя да бъда глупака,
а знам, че няма връщане назад. Лице в лице в
безкрайни разговори и мисли да потънем, но
когато любовта ни си отиде, оставаме без нищо, но говори...
   Бих дал всичко от себе си, ако ще мога да те върна обратно...
Но ако това е сбогом...,
   - Просто вземи сърцето ми, когато си заминаваш! Нямам повече нужда от него, въпреки това ще продължавам да те обичам, колкото и твърдо да се държиш....
   Просто вземи за сбогом сърцето ми скъпа...


    Недей, не ме обичай - моля! Защото ще те нараня! Ще отнема в тебе всяка воля, да останеш… истинска жена! Ще забравиш гордост - свобода! Ще се раздаваш без да искаш нищо, ще захвърлиш Его - Суета, ще ме желаеш истински и... хищно! Недей! Не ме обичай - моля! Не съм обект за твоята Любов, не съм реален... Аз съм... роля, във театъра на вечния живот! Ще заспят във тебе сетивата, усещането за добро и зло! Без мен ще заживееш в самотата, ще бъдеш цвете... Без стебло! Очите ще те заболят от взиране, в очакването само да ме зърнеш и всеки миг щ‘е... мъничко умиране, щом нямаме до теб, да те прегърна... Недей! Не ме обичай - моля! Аз рана съм, която все кърви! А тази рана, ще превърна в твоя, ако решиш, до мене да вървиш... Сърцето ми отдавна е сломено, Такива, като теб му взеха всичко, усещането за Любов - солено е, и пълно е със мъртви птички... Не мога да приема Обичта ти! Забравих как се вярва в любовта... Живеят в нея Демони крилати, а аз пред тях - издигнал съм стена!.. Ти просто затвори очи, разпалИ във тебе всички свЕщи, не казвай нищо… Замълчи! Раздай на друг душата си гореща... ---- ---- Недей да ме обичаш - моля! Но… остави се Аз да те "обичам", да бъда в тази невъзможна роля, повярвай ми, владея го... Отлично










































1
















Тагове:   любов,   екзотика,


Гласувай:
5



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: aip55
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1492176
Постинги: 310
Коментари: 2488
Гласове: 7324
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930